Информация за заемане на длъжност „главен одитор по чл. 45, ал. 1 от ЗВОПС“ в дирекция „Методология, хоризонтални политики и автоматизация на одитната дейност“ по заместване (при условията на чл. 15 от ЗДСл) или чрез временно преместване от друга администрация (при условията на чл. 81б от ЗДСл), за определен срок, но не повече от завръщане на титуляра на длъжността. Срок за подаване на документи - 18.10.2024 г.

                                                              ИНФОРМАЦИЯ

ИА „Одит на средствата от ЕС“ търси да назначи служител по служебно правоотношение за заемане на длъжност по заместване (при условията на чл. 15 от Закона за държавния
служител) или чрез временно преместване от друга администрация (при условията на чл. 81б от Закона за държавния служител), за определен срок, но не повече от завръщане на титуляра на длъжността.
Наименование на длъжността: „главен одитор по чл. 45, ал. 1 от ЗВОПС“ в дирекция „Методология, хоризонтални политики и автоматизация на одитната дейност“ в Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“
1. Минималните изисквания за заемане на длъжността са:
- образование: висше - бакалавър (за специалност „Право“ - магистър);
- минимален присъден ранг - III младши или
- минимален професионален опит - 3 (три) години опит в областта на одита и/или счетоводството и/или контрола.

2. Специфични изисквания за длъжността са:
- сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите, на основание чл. 45, ал. 1 от ЗВОПС, или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор (CIA или CGAP).

3. Допълнителните изисквания за длъжността са:
- висше образование - професионална област: икономика, право (с придобита юридическа правоспособност), технически науки.
- валиден международно признат сертификат за одит на информационни системи (CISA или CISM)
- опит при анализ на данни;
- добро владеене на английски език - писмено и говоримо на ниво, позволяващо разбирането на професионални материали (отличното владеене е предимство);
- умения за обработване на дигитална информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, работа с MS Office, правно-информационни продукти, Internet.

4. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят, са:
- писмено заявление за заемане на длъжността (свободен текст с посочен телефон и email адрес за кореспонденция);
- подробна професионална автобиография;
- копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен
(документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредба за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени
периоди на обучение в чуждестранни висши училища) и за допълнителни квалификации;
- копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, заемане на длъжност при пълно работно време - ако кандидатът работи по служебно правоотношение;
- копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - служебна и/или трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива);
- Декларация за съгласие за обработка на личните данни, съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета то 27.04.2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО - по образец.

5. Документите следва да бъдат представени, в срок до 18.10.2024 г. включително, в сградата на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз” на ул. „Славянска” № 4, гр. София, стая № 501, ет. 5 - всеки работен ден от 9:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:30 часа, или по електронната поща на електронен адрес: [email protected], като в този случай заявлението следва да бъде подписано от кандидата с електронен подпис.

6. С подалите заявления кандидати ще бъде проведено събеседване, за което същите ще бъдат информирани.

7. Основната заплата за длъжността: от 933 лв. до 3840 лв. (която при назначаване ще бъде определена съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация).

8. Описание на длъжността: Главният одитор участва в разработването и актуализирането на одитна методология за нуждите на ИА ОСЕС; Участва в хоризонталните одитни
ангажименти, извършвани от дирекцията; Подпомага комуникацията и координацията на дирекцията със структурите на Европейската комисия, Европейската сметна палата и с други организации, при възлагане; Извършва проверки и подпомага другите дирекции от специализираната администрация с цел подобряване на одитната методология; Участва и контролира извършването на планирането на одитната дейност на агенцията, включително одиторските извадки и подизвадки; Участва в одитни мисии за проверка дейността на ИА ОСЕС (СП, ЕК, ЕСП и други); Изготвя проекти на анализи и методически указания; Подготвя информация, необходима в процеса на комуникация и координация със структурите на Европейската комисия, Европейската сметна палата; Участва в срещи на одиторските екипи за планиране и обсъждане на работата по Одитните ангажименти, както и в срещи с представители на одитираните организации; Координира работата на външни изпълнители, извършващи експертни и/или одитни дейности, при възлагане; Участва в работни групи, изготвя проекти на планове за обучение на служители и други документи (становища), при възлагане от директора на дирекция, както и от изпълнителния директор на ИА ОСЕС; Участва в разработването на проекти на нормативни и вътрешни актове, касаещи одитната дейност, и дава становища по проекти на нормативни актове, касаещи управлението и контрола на фондове и програми на Европейския съюз и други донори, получени за съгласуване от държавни органи; Анализира резултатите от прилагане на нормативните актове, свързани с одитната дейност, изготвя методически указания свързани с анализите; Документира надлежно резултатите от своята работа и своевременно ги докладва на директора на дирекция, като представя анализ на одиторската работа, обект на преглед, идентифицира и анализира слабостите и предлага ясни и точни корективни мерки за тяхното адресиране, в това число за конкретни обучения, промяна в методологията, други; Участва в одитни ангажименти по отношение на информационните системи, съфинансирани средствата от ЕС; Участва в процеса на автоматизация на одиторската дейност и други.

Декларация_съгласие Лични данни_образец

Контакти

София

ул. "Славянска" №4,

тел. 02/9859 5200,

факс: 02/9859 5202

e-mail: [email protected]

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемане Отказ Повече информация