О Б Я В Л Е Н И Е
Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“ (ИА ОСЕС), гр. София, ул. „Славянска“ № 4, ет. 5, тел. 02 9859 5201, на основание чл. 81а, ал. 2 от Закона за държавния служител и Заповед № З-141 от 21.10.2024 г. на изпълнителния директор на ИА ОСЕС
ОБЯВЯВА ПОДБОР ПРИ МОБИЛНОСТ
за заемане на една длъжност „главен експерт“ с юридическо образование в дирекция „Специфична одитна дейност“ на ИА „Одит на средствата от Европейския съюз“
- Области на дейност: Подпомагане извършването на одитна дейност по програмите, съфинансирани от фондовете на ЕС и други донори, в съответствие с международно признатите стандарти за одит и приложимите европейски и български нормативни актове, указания а Европейската комисия, одитни наръчници и другата приложима методология на ИА ОСЕС.
- Длъжностно ниво: Експертно ниво 2
- Минимална образователна степен: „магистър“ по специалност „Право“;
- Минимален ранг: III младши
- Минимален професионален опит: 3 години
- Специфични изисквания:
- Допълнителни изисквания:
- висше образование, образователна степен „магистър“ по специалност „Право“ и придобита юридическа правоспособност;
- минимален професионален опит - 3 (три) години професионален опит;
- опит в областта на обществените поръчки и/или изпълнението на проекти;
- добро владеене на английски език - писмено и говоримо на ниво, позволяващо разбирането на професионални материали /отличното владеене е предимство/;
- умения за обработване на дигитална информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, работа с MS Office, правно-информационни продукти, Internet.
- Размер на основната заплата за длъжността: 933 лв. - 3840 лв. (при назначаване основната заплата ще бъде определена съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация).
- Изисквани документи:
Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие, са:
- писмено заявление (свободен текст с посочен телефон и e-mail адрес за кореспонденция) за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;
- подробна професионална автобиография;
- копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредба за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища) и за допълнителни квалификации;
- копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, заемане на длъжност при пълно работно време, както и копие на формуляр за годишна оценка само в случаите по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
- копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива);
- Декларация за съгласие за обработка на личните данни, съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета то 27.04.2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО - по образец.
- Кратко описание на длъжността:
Главният експерт подпомага извършването на одитни ангажименти, като изпълнява процедури в съответствие с приложимите европейски и български нормативни актове, указания на Европейската комисия и одитни наръчници на ИА ОСЕС, съгласно годишния одитен план на Агенцията и/или заповедта за одитния ангажимент; Участва в извършването на проверки, свързани с възлагането на обществени поръчки, както и за спазването на правилата за предоставяне на държавна помощ и хоризонталните принципи за фондовете, в т. ч. за „ненанасяне на значителни вреди“; Документира резултатите от извършените проверки и контролни листове и други работни документи, създадени на електронен носител, съхранява ги и ги предоставя по електронен път за извършване на контрол на качеството. Изготвя становища по правни въпроси, възникнали в хода на одитната дейност и др.
- Документите следва да бъдат представени, в срок до 01.11.2024 г. включително, в сградата на ИА „Одит на средствата от Европейския съюз“, гр. София, ул. „Славянска“ № 4, ет. 5, деловодство стая 501, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:30 часа, или по електронната поща на адрес: [email protected], като в този случай заявлението и декларацията за съгласие за обработка на личните данни следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
- Списъци и други съобщения във връзка с подбора ще се обявяват на интернет страницата на ИА „Одит на средствата от Европейския съюз“ www.aeuf.minfin.bg, рубрика „Кариери“.
- При наличие на повече от един кандидат подборът ще се извърши от комисия, въз основа на:
- преглед на представените от кандидатите необходими документи;
- събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на допуснатите кандидати, съгласно критериите във Формуляр за преценка на кандидатите от събеседване за експертни длъжности.
Декларация съгласие Лични данни
Формуляр за преценка на кандидатите