О Б Я В Л Е Н И Е
Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“ (ИА ОСЕС), ул. „Славянска“ № 4, ет. 5, тел. + 03592 9859 5201, на основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) и Заповед № З-75 от 03.06.2024 г. на изпълнителния директор на ИА ОСЕС
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Финансово-стопанска и административна дейност“, в Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“ за заемане на по служебно правоотношение, както следва:
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образование: висше, минимална образователна степен „бакалавър”;
- минимален професионален опит - 3 (три) години и/или
- минимален присъден ранг - III младши.
- Допълнителни изисквания за длъжността:
- висше образование - бакалавър. Професионална област: социални, стопански и правни науки; технически науки;
- минимален професионален опит - 3 (три) години професионален опит за заемане на длъжността и/или присъден ранг III младши,
- желателно е владеене на английски език;
- умения за обработване на дигитална информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, работа с MS Office, правно-информационни продукти, Internet.
- Начин за провеждане на конкурса:
- тест,
- интервю.
- Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3 към Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/). Забележка: Българските граждани, които са отбелязали в заявлението, че са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, за правоспособност и за допълнителни квалификации;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или от други еквивалентни документи);
- Копие от документи, удостоверяващи придобития ранг (ако има такива);
- Автобиография;
- Декларация за съгласие за обработване на лични данни.
- Документите следва да бъдат представени, лично или чрез пълномощник, в срок до 14.06.2024 г. включително, в сградата на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз” на ул. „Славянска” № 4, гр. София, стая № 501, ет. 5 - всеки работен ден от 9:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:00 часа, или по електронната поща на електронен адрес: [email protected], като в този случай заявлението и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
- Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на агенцията.
- Минимален размер на основната заплата за длъжността: 933 лв. (при назначаване основната заплата ще бъде определена съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация).
- Описание на длъжността: Главният експерт осъществява деловодното обслужване и архивната дейност в агенцията, като отговаря за регистрирането и съхраняването на входяща и изходяща кореспонденция, преписки и документи в системата за документооборот ползвана в агенцията, осигурява тяхното движение до съответните адресати и заинтересовани лица; Контролира спазването на сроковете за изпълнение; Отговаря за организацията по обработване, съхраняване, използване и опазване на създадения документален и архивен фонд; Подпомага дейността на изпълнителния директор, като организира работните срещи, приема и регистрира телефонни разговори; следи електронната поща на агенцията; Подпомага изготвянето на отговори и жалби, свързани със съфинансирането със средства от ЕС; Проследява своевременното изпращане на одитните доклади до Управляващите органи, Сертифициращите органи и други заинтересовани лица; Изготвя заповедите за командировки в страната и чужбина; Изготвя заявки и заповеди за създаване/прекратяване на потребителските профили в ИСУН, ARACHNE и SFC на служителите от агенцията; Организира осигуряването на самолетни билети при пътувания на служители в страната и чужбина, както и при необходимост - хотелски резервации; Организира дейността по текущата поддръжка, основни и аварийни ремонти на сградния фонд и активите на агенцията; Организира изпълнението на дейностите, свързани с осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд за персонала на агенцията и др.
Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл
Декларация съгласие лични данни
Протокол за допуснатите и недопуснатите кандидати
Система за определяне на резултатите